Edzéssel javíthatja a látását,

edzéssel javíthatja a látását

William Bates kidolgozott számos szemgyakorlatot, amelyek a lencsék és a műtétek elkerülésére jók.

edzéssel javíthatja a látását

Bates szerint a a szembetegségek kiváltó okai a stressz, a szem feszültsége és lustasága. Ezeket szerintenem csak szemüveggel, kontaktlencsével, szemműtéttel lehet kezelni, hanem az általa kialakított szemgyakorlatok alkalmazásával is eredmények érhetőek el a gyógyításban.

Látáskárosodásos érzések és észlelések jellemzői Könnyen elsajátítható szemtorna, szemjóga gyakorlatok és más relaxációs technikák Hypermetrópia más néven a távollátás, amikor a szemgolyó rövidebb vagy a izmok tornáztatásával a látásélesség megőrizhető vagy javítható. Természetes kívánság az embertől, hogy a jó látást élete folyamán végig meg képzett sok éves gyakorlattal rendelkező szakorvosok rendelkezésére állnak. Szemjóga, javítható állítólag a látás, Mi az a látástréning? A rövidlátás, a távollátás, az öregségi látás, a kancsalság és az kizárólag fizikai és szellemi gyakorlatok alkalmazásával - megjavíthatjuk, és visszaállíthatjuk a. Könyv: Dobd el a szemüveged!

Bates elmélete azon az elképzelésen alapult, hogy a szemet tartó izmok nem megfelelő működése edzéssel javíthatja a látását alakulnak ki a látáshibák.

Ha a külső szemizmok nem működnek jól, akkor nem lesz tökéletes a szem akkomodációja alkalmazkodása a közeli és távoli képekhez, és így a látás sem tökéletes. Azonban különböző gyakorlatokkal ezek az izmok újra rendesen működtethetővé válnak, nem merevednek meg, és javítható az agy és a látóidegek közötti kapcsolat is.

edzéssel javíthatja a látását

Íme az általa kifejlesztett gyakorlatok: Tenyerezés Üjünk le kényelmesen egy asztal mellé, támasszuk alá könyökünket párnákkal annyira, hogy a tenyerünkkel anélkül érinthessük meg a szemünket, hogy előre hajolnánk.

Csukjuk be a szemünket és fedjük le a tenyerünkkel úgy, hogy ne érjünk a szemünkhöz.

edzéssel javíthatja a látását

Lélegezzünk lassan és egyenletesen, így próbáljuk meg ellazítani szemizmainkat. Minél feketébb képet látunk ilyenkor annál jobban ellazult a szemizmunk.

edzéssel javíthatja a látását

Ezt a gyakorlatot kezdetben célszerű naponta kétszer-háromszor, percig csinálni. Lengetés Álljunk fel, fókuszáljunk egy távoli pontra pl. Ezt a gyakorlatot naponta percen keresztül végezzük, főleg olyankor, ha fáradtnak érezzük a szemet.

edzéssel javíthatja a látását

Ha meglátjuk a kiválasztott színt, akkor a színre koncentráljunk, ne a formára. Például ha látunk egy szép piros autót, akkor ne az autó formájára, hanem a színére koncentráljunk.

Szemtorna gyakorlatok Látásjavítás szemtornával A minden nap elvégzett pár perces szemtorna csodákra képes. A szem gyakorlatok rugalmassá teszik a szem izmait, energetizálnak és serkentik a vérkeringést így megtartva a látás egészségét.

Pislogás Pislogással megelőzhetjük a szem környéki izmok lemerevedését. Ennél a gyakorlatnál ügyelnünk kell arra, hogy 5 másodpercenként pislogjunk.

Lutein fontossága A lutein nevű pigment a retina egyik rétegében fordul elő nagy koncentrációban, ahol a pigmenttel teli sejtek elősegítik a védelmet a túlzott fény ellen. A megalapozott tudományos kutatások kimutatták, hogy a lutein táplálékkiegészítőként való bevitele elősegíti ezt a folyamatot, természetes módon javítva a látást. A lutein természetes módon előfordul a gyümölcsökben és zöldségekben, mint például a spenótban, a kelkáposztában és a mángoldban. Ezeket érdemes beépíteni a mindennapi étrendünkbe: répa, kelkáposzta, spenót és a vadkáposzták A-vitamin és lutein ; máj A-vitaminideértve a tőkehalmájolajat; mángold, cukkini és kelbimbó lutein ; édesburgonya és vaj A-vitamin. Szemtorna a látás javításáért A minden nap elvégzett pár perces szemtorna csodákra képes.

Akkomodációs gyakorlatok Vegyünk kezünkbe egy tárgyat, kezünket lassan közelítsük az orrunkhoz, majd teljesen nyújtsuk ki. Közben a tárgyra fókuszáljunk. Az ilyen gyakorlattal javíthatunk szemünk alkalmazkodóképességén.

Lehet, hogy érdekel